poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Rusza V edycja Ogólnopolskiego Konkursu Filmów Amatorskich KLAPS!

 

Rusza V edycja Ogólnopolskiego Konkursu
Filmów Amatorskich KLAPS!

 

 Konkurs „KLAPS” jest skierowany do młodych, kreatywnych ludzi,
którzy interesują się produkcja filmową i chcą podjąć rywalizację
z rówieśnikami, celem doskonalenia swoich umiejętności
w zakresie filmowania. Celem Konkursu jest promowanie
amatorskiej kinematografii, rozwój zainteresowań środowiskiem
filmowym i odnalezienie młodych, ambitnych twórców.

Organizatorem Ogólnopolskiego Konkursu Filmów Amatorskich
KLAPS jest Zespół Szkół Ogólnokształcących numer 6 w Bydgoszczy.

 

info o konkursie można znaleźć na stronie:
http://klaps.bydgoszcz.eu

 

 OGÓLNE ZASADY ZGŁASZANIA PRAC KONKURSOWYCH

1. Konkurs jest przeznaczony dla wszystkich osób w wieku od 15 do 24 lat,
które znajdują się w tym przedziale w momencie zgłaszania filmu do Konkursu.

2. Uczestnicy nie mogą zajmować się profesjonalnie produkcją filmową,
telewizyjną czy scenariuszową.

3. Podstawowym kryterium oceny będzie pomysłowość, kreatywność,
estetyka wykonania oraz jakość nadesłanych prac.

4. Udział w Konkursie jest równoważny z wpłatą wpisowego
w wysokości 15 zł na konto:


Samorząd Uczniowski VI LO w Bydgoszczy Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy
55 8142 0007 0044 8945 3000 0001 z dopiskiem „Konkurs Filmowy,
imię i nazwisko (takie jak w zgłoszeniu)”.


5. Nie uiszczenie wpisowego jest równoznaczne z dyskwalifikacją z Konkursu.
6. Do Konkursu należy zgłaszać następujące produkcje:

a) FILM FABULARNY
· sugerowane kategorie: komedia, film sensacyjny, horror, melodramat,
parodia, reklama

· czas trwania filmu do 15 minut

b) REPORTAŻ
· dowolna tematyka
· czas trwania filmu do 8 minut

c) FILM ANIMOWANY
· dowolna tematyka
· czas trwania do 5 minut

7. Film powinien spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.
8. Każdy uczestnik ma prawo zgłosić dowolną ilość prac.
9. W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego filmu należy wpłacić wpisowe tylko raz.
10. Uczestnikiem zgłaszającym się do Konkursu może być jedna osoba lub grupa osób. W przypadku zgłoszenia produkcji wykonywanej przez grupę osób zobowiązani są oni do wybrania przedstawiciela, który wypełni zgłoszenie podając swoje dane. Przedstawiciel jest jedynym oficjalnym uczestnikiem Konkursu.
11. Zgłoszenie należy wypełnić on-line na stronie internetowej w zakładce Rejestracja w nieprzekraczalnym terminie do 05.05.2013 r.

 

Chętnych zapraszamy - zgłoszenia będziemy zbierać w szkole
lub pod naszymi adresami mailowymi:

Agata Urbańska urbanska@outlook.com

Barbara Górecka barb.gorecka@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz